پیدایش هستی

پنجشنبه





در این پست میخواهم فرق بین پیدایش واقعی هستی که کاملا علمی و اثبات شده است را با شرح پیدایش هستی در دین های ابراهیمی را مقایسه کنم. و خواهش من از شما بازدید کننده ی عزیز این است که پس از گوش دادن این فایل های صوتی . بدونه هیچ تعصبی پاسخی منطقی به خرد خود بدهید و نتیجه گیری کنید.

پیدایش هستی (علمی):
1: قسمت اول

2:قسمت دوم

پیدایش هستی از زبان الله دین های ابراهیمی:

1:آفرینش در قرآن

2:حضرت آدم

3:آفرینش در تورات

4:آفریدن زمین در 6 روز

5
:موسی در تورات

6:توجیح در تورات

26 نظرات:

Parsa گفت...

همین که تو اسمتو استاد گذاشتی، تا تهت معلوم شده!!!!!!!!!!!!!

kheradgera گفت...

آقا پارسا اولا که من خودم رو استاد نمیدونم من اسمم رضا فاضلی نیست من خودم رو شاگرد استادم میدونم.در ضمن ایشون چند ماه پیش درگذشت(یادش گرامی) و از پیش ما رفت و من تصمیم گرفتم که صداشو برای دانلود روی وبلاگ بزارم همین.

ناشناس گفت...

ميتوني واضح تر بگي كه استاد فاضلي كي باشند كه من بايد ازشون تقليد كنم؟؟؟
و شما كي باشيد كه ميخواي منو هدايت كني؟؟!!
و به چه دليل همه اديان رو زير سوال بردي؟؟!!
مگه تو كي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظب حرف زدنت باش............

kheradgera گفت...

با درود فراوان
دوست گرامی ناشناس من که کسی نسیتم شما هم اگه استاد منو نمیشناسی مشکلی نیست من بهت میگم کیه ایشون زمان شاه بازیگر بوده و بعد از انقلاب به آخوندا باج نداد و رفت به انگلستان و از اونجا هم به آمریکا و........
سرتو درد نیارم شما اگه انسانی منطقی هستی چه فرقی میکنه که کی باشه که واسه تو حرف میزنه فقط منطقی بودن حرف هاش مهمه نه اینکه انسان معروفی باشه یا گمنام چه فرقی میکنه. هرکس که باشه اگه حرف حق بزنه من قبول میکنم.
بدرود و پاینده ایران

ناشناس گفت...

اصلا منطقی درش ندیدم

kheradgera گفت...

با درود فراوان
آقای ناشناس نمیخوام بگم که شما بی منطق هستید ولی شما تعصب شدیدی روی دین خودتون دارین از قدیم گفتن طلا که پاک است چه منتش به خاک است حالا اینجا هم دین شما اگه راست میگه شما اگه تونستید جوابی منطقی به نقص های قران بدین البته به شرط اینکه با عقل و خرد من جور در بیاد.
دوست گرامی من هم مثل شما 3 سال پیش تعصب داشتم ولی با اندکی اندیشه و خردگرایی راحت میشه درک کرد که چه کلاه گشادی سر ما رفته.
شما هم دوست گرامی با من لج بازی نکن منم که با شما دوا ندارم.پس خودتو ناراحت نکن فقط 10 فایل گوش کن اگه بازم قبول نداری دیگه خود دانی
به امید آگاهی ایرانیان

ایرانی گفت...

از اول هم معلوم بود همه این ... ها از آمریکا و انگلیس میاد چه مستقیم و چه غیر مستقیم فقط میتونم بهت بگم خیلی کثیفید شما نوکران آمریکا و انگلیس مثل بهایی ها کارتون همینه

kheradgera گفت...

درود به ایرانی
خیلی خوب دوست عزیز حرفتو زدی
تو بد بختی تو بیچاره ای من به تو چیزی نمیگم فقط و فقط برای تو دوست عزیزم و هموطن گرامی آرزوی موفقیت میکنم.
یدرود و پاینده ایران

sasan گفت...

دوست عزیز خرد گرای من سلام! برات آرزوی سلامتی دارم! واقعاً یاد اون عزیز بخیر! من نمیتونم صفتی برای رضا فاضلی پیدا کنم که بیانگر اثری باشه که این انسان به روی فکر من گذاشت! اونو فراتر از یک پدر یک معلم و یک استاد میدونم! من 22سال سن دارم و با اینکه تو یک محیط تقریباً مذهبی بزرگ شدم از وقتی خودم یادم میاد حتی در 4-5 سالگی هم نمیتونستم منطق رفتارهای مذهبیه اطرافیانمو درک کنم! یعنی با منطق من جور نبود! نمیتونستم قبول کنم که انسان اینگونه خودشو برای چیزی که نمیبینه و نمیدونه چیه و از کجا اومده زجر بده!ولی استاد جوابیو که من دنبالش بودمو بهم داد! با زبانی که هر انسانی میتونه اونو بفهمه!اون منو نجات داد منو رها کرد! تا زنده ام و نفس میکشم اسم رضا فاضلی از یادم نمیره! اون انسان بزرگی بود، روحش شاد! از شما هم میخوام که با این دوستانی که تحمل و درک این حقایقو ندارن وارد بحث نشی، چون تا زمانی که خود انسان نخواد که حقیقتو بدونه هیچ نیرویی نمیتونه درونشو تغیر بده! فقط راهنمایی شما میتونه به اونا کمک کنه نه جنگو جدل با اونا! من در حددی نیستم که بخوام کسی رو نصیحت بکنم اینا هم نصیحت نیست بلکه صحبتی کاملاً دوستانه و خودمانیه! و ازتون سپاسگزارم چون کاری که در جهت اطلاع و پخش سخنان استاد میکنید از نظر ارزشی در جایگاه بالایی قرار داره! تا زنده ام و نفس میکشم مدیونه رضا فاضلی هستم! یادش گرامی روحش شاد.

فریاد ایران گفت...

هزاران درود بر شرف شما

بسیار خوشحالم که راه استاد رو ادامه میدی بسیار خرسندم کردی عزیز

مسعود گفت...

درود بر شما همرزم گرامی

ببخشید آیا من می تونم این فایلهای کم حجم تصویری رو در وبلاگم قرار بدم و شما اجازه این کارو به من می دید یا خیر؟

لطفا پاسخ این درخواست من رو در وبلاگم برام بذارید.

بدرود. پاینده ایران

مستانه گفت...

سلام خردگراموفق شدم

ناشناس گفت...

استاد فاضلی استاد فحاش گجستکی که تا تصمیم کبری بیشتر درس نخوانده!!

مستانه گفت...

بازهم لازم است توضیحاتی نوشته شود تاخردگراکمی آگاه شودمصریان خیلی قبل ازکوروش وداریوش وفروهر خدایی راپرستش میکردند که اگربه ان نگاه کنی همان اهورامزدای خودمان است که داریوش دستش رابه طرف ان بالا گرفته است با همان حلقه وهمان بالها درزمانی که ایران مصرراتصرف کرد این خداراهم درایران مدکرد اصلا هوروس واهورامزداتشابه اسمی جالبی دارند که جالب اینجاست که هردو ازخورشیدنام دارند این بودکه گفتم همان هوروس مصریها تاتوبدانی که خدای ایرانیها ازاول خدای قوم دیگری بودکه انرا دزدیدند.میشه به مابگیدکی اولین بارشماروخردگراصدازد؟شماکه یه کودن هستیدبایدبه جای اسم خردگرااسم کاناروروی خودتون میذاشتید.هنوزتوضیحی درمورداذان توی اون فیلم که فاضلی لجن خودش کارگردانش بودواون همه دم ازاسلام میزدتوضیحی دریافت نکردیم.

مستانه گفت...

آقای فاضلی درقسمت احترام نگذاشتن به عقایددیگران یهوشیعه رومیکوبه خواستم بگم این دیگه پیریه ومعرکه گیری خوب تو فیلم جنوبی به کارگردانی ایشان اذان پخش میکنند وبارفتن ایشون وتنگ شدن قافیه اون ورآب ایشون برضداسلام وشیعه حرف میزنند باخوندن چندکتاب که ازپورداود هستن ایشون چقدرزودجوگیرشدن وفروهر زرتشتی هایابهتر بگویم هوروس مصریها روبه گردن اویخته وحس میکنه ایرانی الاصله. اصلا چراهرکی که چندتاکتاب ضداسلامی میخونه فورا جوگیرمیشه وزرتشتی میشه این یعنی احساساتی شدن اکثرشون هم ریخت ایرانی ندارند اصلاهمه میدونند شخصیت زرتشت یه شخصیت مبهم توتاریخه حالا ماهم اطلاعات چندانی ازاون موقع نداریم یه کم فکرکنید وخودتون تصمیم بگیرید وببینید گاو پرستی ریشه دارتره یازرتشتی اینقدرهم خدای ایران خدای ایران نکنید خدای این قوم درهم برهم چطورایرانی الاصل هاروپیدامیکنه وبهشون افاضات میکنه چه خدای جالبیه که بیشتر شبیه کوروش وداریوشه که برقسمتی ازخاک کره خدایی میکنه اوخی!!!!! پس اقوام دیگه چیکار کنن بااین خدای یه تکه خاک نکنه خداها هم مثل ادما قدرتوبین خودشون تقسیم کردند .

ناشناس گفت...

وبلاگ بي نظير و پر از حقيقت هاي گمشده انسان ها....

نواده كوروش بزرگ گفت...

دروئ آقايه خردگرا
من از سما سپاس گذارم تا راه استادادامه ميديد
ما هم شما رو پشتيباني ميكنيم
اگر كاري هست بگوييد تا من انجام دهم

ناشناس گفت...

با درود
در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن = شرط اول قدم آن است که مجنون باشی.
عطر حضورت را ارج مینهم و به انانکه با کلامی تند و... با تو سخن میگویند حق میدهم زیزا بسیار دشوار است باور های 1400 ساله وی را یک شبه از وی گرفت (ولی غیر ممکن نیست).
بدرود

شاگرد استاد گفت...

درود به ایرانیان و ایران دوستان .
دوستان عزیز یه مطلبی هست که همه ی ما فراموش کردیم.فراموش کردیم که همه هموطن هستیم.این مهم نیست که چه راهی میریم مهم اینه که برای چی داریم این راه رو میریم . ببینین دوستان اگه من مسلمون هستم یا مسیحی هستم یا هر دینه دیگه . اصلا فرقی نمیکنه . باید دینمو اینقد بشناسم که اگه یه بچه ی 7 ساله ازم پرسید چرا مسلمون شدی یا چرا مسیحی شدی بتونم دلایلمو بگم و قانعش کنم .
من تا 2سال پیش یه مسلمون متعصب بودم .تازه ماهواره گرفته بودیم .خلاصه در حال کانال گردی بودیم که با برنامه ی استاد آشنا شدم . به جان عزیزم قسم گهگاهی برنامشو میدیدمو کلی فحش بارش میکردم طوری که دیگه اختیارمو از دست میدادم.ولی یه شوالی کرد که جوابی واسش نداشتم.تو چرا مسلمون شدی؟پیش خدم فکر کردم.واقعا چرا مسلمون شدم.منی که از نوزادیم اذان و اقامه قرآن تو گوشم خونده بودن.منی که پدرو مادرم مسلمون بود.معلومه که منم مسلمون میشم.
دوستان من خودمو میگم.تا 2سال پیش اینقد بلوغ فکری نداشتم که بتونم دین و مذهبی انتخاب کنم.(الان 21 سالمه ). خوب شد 15 سالم باید یه دین انتخاب کنم اونم در چه حالتی.در حالتی که توو ثبت احوال واسم زده مسلمون / شیعه. توو مدرک تحصیلیم همینو زده.حتی روی تمبر مدرک پیش دانشگاهیم مهر اسلام پیروز است زده.حالا من با عقل ناقص خودم مثلا تشخیص دادم نه مسیحیت کاملتر از اسلام.خوب حالا شما بگین.اگه من بخوام دینمو از اسلام به چیز دیگه تغییر بدم چه رفتاری بام میکنن؟ غیر از اینه که ریختن خونمو حلال میکنن؟ آیا واقعا اینه قوانین کاملترین دین دنیا.اگه اینه که من افتخار میکنم که کافر هستم.
دوستان حرف استاد فقط یه چیز بود.اونم اینه:
چه دینی داشته باشی مهم نیست.بفهم چرا این دینو داری.
موفق باشین.

ناشناس گفت...

درود
لازم دیدم با عقل تاقصم جواب چند نفرو بدم .
آقا یا خانوم ناشناس یه بار دیگه چیزاییرو که گفتی بخون . آقای فاضلی هیچ وقت نگفت از من تقلید کنین . همیشه میگفت رو حرفام فکر کنین اگه دیدین غلطه بریزین دور . همیشه میگفت من چیزه تازه ای واستون ندارم . اصلا تقلید یعنی چی ؟ میدونی معنیه این حرف چیه ؟ یعنی این که تو شعور نداری . تو عقل نداری باید بیای منه نوعی هر کاری کردم همون کارو جنابعالی انجام بدی . این معنیه تقلیده .
آقا یا خانوم ایرانی:اگه همه با منطق شما قرار باشه سنجیده بشن هویت فردوسی هم زیر سوال میره.با منطق شما هر کی مخالفتی با اسلام و جمهوریش کنه ایرانی نیست.خود اسلام چی؟چقد از این دین ایرانیه که توئه ایرانی قبولش کردی؟مگه ایران خودش خدای واحد نداشت.مگه دین آسمانی نداشت.هیچ کدوم از ما ایرانی نیستیم حتی خود تو.چون اگه بودیم کمترین ویژگیه یه ایرانیو داشتیم و اون دین زرتشت بود.همه عربو عرب زاده ایم برادر من.پس دم از ایرانیت نزن.
خانم مستانه: آقای فاضلی هیچ وقت نگفت من زرتشتیم.از شما که اینقد خودتونو استاد فلسفه و تاریخ نشون میدین بعیده.فروهر نمادهویت ایرانه.زرتشت خورشید نمیپرسته. آتش نمیپرسته.زرتشت یه دین آسمانیه.مهر و آتش نمادهای مقدس این دینن.البته همه ی ادیان آسمانین چون ساخته ی ذهن انسانیه که همیشه عظمت رو تو آسمون میدیده.پس با این دید که نگاه میکنیم این خدائه که ساخته ی دست بشره نه بشر ساخته ی دست خدا.لپ مطلب این همه برنامه که آقای فاضلی با تلاش و کوشش بسیار آثار ماندگاریو از خودشون به جا گذاشتن چیزی غیر از این نیست.
خانم نیلوفر:گور به گور شدن به تنهایی ناسزا نیست.بستگی داره به چه کسی گفته بشه.مثل اینه که شما به یه کسی که هر ثانیه آرزوی مرگ میکنه بگی بمیری الهی.خوب قاعدتایه آمین هم بهت میگه.آقای فاضلی جون دوست نبود چون اگه بود مثه همه ی ماها میرفت دنبال زندگیش.ایشون خونوادشو توو این راه فدا کردن.گور به گوری واسه کسی فحشه که زندگیه سگیش واسش ارزش داره.
امیدوارم جوابتونو گرفته باشین.
هزاران درود بر استاد فاضلی و رهروان ایشان(نه تقلید کاران)
موفق باشین.

mohsen20.com گفت...

از آنجايي كه من طرفدار احمدي هستم و دروغ در كارم وجود باطني و خارجي نداره
(البته ربطي به جواب شما نداشت)
بايد عرض كنم كه
اولا لا اكراه في الدين (خون حلال و از كجا سمبل كرديد؟)
بايد به منابعي كه گفتيد بروم و ببينم مزنه حرف شما چيه
و سپس جواب شما رو بدم
البته امام حسين -عليه السلام- براي ما(اگر بدانيد) خيلي مورد احترام است و حاضريم براي نامش قسم بخوريم

محسن گفت...

اول از هر چيز ببخشيد ايشون كه مرد پيش كي رفتن؟
خدا كه وجود نداره
همينجوري نيست و نابود شدن؟
حالا چرا مردن؟
خدا كه وجود نداره؟
ميشه دوباره زندشون كنيد؟
در ضمن اگر براتون مقدوره همه فايلهاي تصويري رو يكي كنيد تا ما هي دونه دونه دانلود نكنيم

kheradgera گفت...

درود
محسن جان من نه میگم خدا نیست و نه میگم هست .
خودت این فایل رو گوش کن میفهمی منظور من چیه

http://www.4shared.com/file/138200618/207b991d/aya_khodae_hast.html

امیدوار هستم که موفق باشی
بدرود

ناشناس گفت...

عیسی یا هر کی که هستی!

تو اونقدر خری که به یک پیامبر خدا توهین میکنی
ما با اینکه مسلمانیم به سایر پیامبران احترام میگذاریم

سگ هم خودتی خر هم خودتی

امثال تو ننگ این دنیا و دنیای مجازی هستند
خاک تو سرت
حالا اگه جرات داری بازم به وبلاگ من بیا
مهندس بسیجی

خرد گرا گفت...

سلام به همه دوستان.تشكر فراوان از اينكه راه استاد عزيزمان را ادامه ميدهيد.من نميدونم اينهاي كه اسم خودشونو ميزارن مسلمان تا هالا قرانو خوندن؟؟
بخونن نه اينكه تفسير يك اخوند دزد رو بخونن.تفسير هرف خدا چه معني ميده؟؟يعني خدا نميتونست هرفشو يه جوري بگه كه اخوند دزد نياد تفسيرش كنه؟؟چهطور شد 1400 سال ژيش قران و اعراب احمق ميفهميدن بدون تفسير اخوند دزد اما ادم سال 2010 تنميفهمه بايد اخوند دزد گنديده بو اجن بياد واسه من تفسير كنه كه منظور خدا اينه.مسلمونا برين قران رو به زبوني كه ميفهمين بخونين.از سوره تحريم شرع كنين كه موضوعش دعواي خانوادگي ژيامبرتون به خاطر سكس؟؟؟؟يعني تو اين زمان مشكل دنيا فقط سكس محمد بود؟؟؟؟؟؟؟

خرد گرا گفت...

سلام دوست خوبم خرد گرا.خوب هستي كه؟از مسلمانها ميخوام ببورسم كه چرا بايد من نماز بخونم اما به قول اخوندهاي دزد غربيهاي كافر از نعمات خداتون استفاده بكنن؟؟؟؟يكم به اطرافتون نگاه بكنين؟؟؟؟؟ببينين چه چيزيو ميبينين كه ساخته دست مسلمان باشه؟؟؟؟هااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين دنيا با بدبختي زندگي بكن تا به خدا نزديك بشي اون وقت خدا اون دنيا واست حوري مياره؟؟؟؟؟چرا اين اسلام همش قول حوري ميده؟؟؟؟سكس تو بهشت؟؟؟چه هالي ميده؟؟؟؟به نضر شما مسلمانها انسان 500 سال بعد ميتونه قبول كنه كه بعد مردنش ميره تو بهشت از جوي عسل عسل بخوره؟؟؟خنده دار نيست؟؟؟

ارسال یک نظر